Topic: dette er generelt Salomon X Ultra 3 GTX sko

Bare en velkjent alter fra en original type på løpeskoen, er å fjerne denne vanskelige, billige midtfotsatsen. En original Bushido mottok en slags billig Salomon Sense Ride GTX-sko overlegg som bandasjerte på området på mellomsålen, de aller fleste teknikker nesten dette språket fra midtfoten. Selv om det servert tilbyr foten eller så sterkt, dessuten brakte det mot fast, betydelig elendig sunt på løpeskoen helt igjen, i det minste etter min mening. Denne Bushido II eliminerer dette vanskelige billiget og bytter ut varen som har en mye mer vanlig variabel menneskeskapte ting. Dette vil bidra til å forbedre hele letthet på løpesko etter min mening blottet for å redusere nesten all perfeksjon fra det sunne. Generelt har Sportiva i tillegg lagt til litt mer sjokkreduksjon mot overflaten av språket, noe som ofte igjen gjør det lettere ved hjelp av skjerming og støtdemping det høyeste av bena på snørene.

Gordon Gianniny mener dette er generelt Salomon X Ultra 3 GTX sko Sportiva Bushido II beregnet på Sore

Dette er generelt Sportiva Bushido II

Denne AirMesh origin puster veldig godt, siden den blir offentliggjort. Når jeg ikke har fått nesten alle vanskeligheter med ekstremt sydende ben fra løpeskoen, uansett om jeg virkelig har brukt varen med en temperatur på nesten 90 ° C og 32 ° C. Toppen av det samme drenerer veldig godt kort etter bekkekryssinger: denne løpesko er ikke til å tenke veldig myk i tillegg til gjennomvåt beregnet på mange måter like etter å ha kommet ut av denne bekken. Leverandører, dette silikonoverlegget over dette nylig lagt til på språket sjokkreduksjon hjelper med å gjøre dette språket tørket betydelig saktere, men sikkert i sammenligning med andre løpesko. Jeg har virkelig mottatt varen gjennomvåt noen få minutter etter å ha bygd bro https://www.stofanskoshop.com/salomon-s … 5-c-4.html over en slags bekk, mens andre løpende Salomon Speedcross Pro skosko syntes å være helt tørket. Det kan ikke være en vesentlig effektivitetsvanskelighet, selv om det er ganske lite plagsomt når du ikke kan stå å skaffe deg gjennomvåt ben.

Mellomsåle

Denne mellomsålen er blant nøkkelregionene i denne Bushido II som i utgangspunktet sanser helt forskjellig fra en original type på løpeskoen. Det er imidlertid ikke noen ømme og pute Hoka, selv om sjokkreduksjonen kanskje synes litt mildere i forhold til varen som ble utført i den siste typen. Denne mellomsålen til Bushido II har noen ingredienser: LaSpEVA, komprimeringsstøpt MEMlex, et slags klemt AVOI-stål beskytter mot føttene, i tillegg til TPU-sikkerhetsinnsatser. Vil du få følelser som generelt Sportiva foretrekker fancy-klingende, spesielt uinformative teknologiske kunnskapsord? Virkelig, alle Salomon Speedcross 3 sko også. Vi vil gjøre det bedre å lese: